Доставка та оплата

Доступні варіанти оплати вашого замовлення:

Оплата товару проводиться на підставі виставленого рахунку після підтвердження замовлення клієнтом. Термін дії рахунку – 3 робочі дні. Якщо протягом цього часу Ви не надіслали кошти на оплату рахунку, він стає недійсним і замовлення анулюється. Будь ласка, обов'язково зв'яжіться з Вашим менеджером та надайте чек про оплату.

Датою оплати замовлення вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок. Відвантаження замовлення здійснюється протягом 48 годин після надходження коштів за замовлений товар.

У компанії діє індивідуальна для кожного клієнта система знижок

·         Повна або часткова оплата на замовлення до 500 грн.

·         Можливість оплатити при отриманні товару від 500 грн. і вище.

·         Самовивіз та оплата на місці.

Доступні варіанти доставки вашого замовлення:

Доставка по Україні

Доставку замовлення здійснюємо тільки на території України, за допомогою вантажоперевізника «Нова пошта» «Укрпошта»:

·         до найближчого відділення у вашому населеному пункті,

·         кур'єром за вказаною вами адресою.

·         Самовивіз

Адресна доставка

Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами і в телефонному режимі уточнить всі деталі, домовиться про умови доставки.

Графік роботи магазину:

    Пн.-Пт.: з 9:00 до 17:00

Важливо:

Мінімальної суми замовлення немає.

Оплатити замовлення можна готівкою або по перерахунку.

Після відсилання замовлення ви отримаєте повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортної накладної).

Дізнатися, де перебуває ваша посилка і коли буде доставлена у зазначене вами відділення чи надана кур’єром, можете на сайті перевізника.

Перш ніж відіслати замовлення, весь товар перевіряємо і страхуємо на всю вартість.

Вартість доставки оплачує покупець (тобто – Ви), відповідно до тарифів і умов служби доставки,

Терміни доставки замовлень індивідуальні і залежать від місця проживання одержувача, а також графіка роботи відділень.

При отриманні замовлення перевірте товар одразу у відділенні служби доставки. Якщо виявили пошкодження, недостачу товару чи відсутність документів, попросіть працівників скласти акт, в якому зазначте невідповідність. І повідомте про ситуацію нам, написавши листа на електронну пошту або в месенджер.